torsdag 20 januari 2011

Sjukstuga

Vi är sjuka. O är hostig och snorig, T har ont i halsen och hostig och jag har ont i halsen.
Vi har ju beblandat oss med en massa svenskar nu ett tag kan det vara de svenska bacillrarna som spökar?

Vi måste bli friska! På måndag börjar O på dagis och T är mammig när hon blir sjuk så hon måste också bli frisk för på måndag ska ju jag börja jogga, det har jag lovat min man och min man har lovat mig några timmar själv på stranden utan barn.
Så nu MÅSTE vi bli friska.

Det blev en badfri dag idag. Svårt när det är 35 grader och sol ute. Men vi hittade bamseklubbens pysselhörna som hade öppet så det blev lite spel och pyssel.

Sen blev det en promenad och en massa glass. För glass är ju bra för halsen, feber och hosta det vet O, och snart vet T också det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar