lördag 15 januari 2011

Håll i hatten


Jag har tränat två gånger idag. TVÅ gånger!

Imorse var jag och O ute och sprang och på em var jag och O på vattenjumpa på det flottiga hotellet.

O har tjatat att vi ska ut och springa nu i flera dagar och hon VILL bara springa med mig. Så det var bara att stiga upp 07.00 sätta på sig träningskläderna för andra gången och ge sig ut ( till bageriet ).

- Ska vi inte springa snart frågar O efter 30 sek.
- Mamma ska bara värma upp.

- Mamma varför stannar vi? Efter 5min
- Mamma satte något i halsen.

- Mamma är vi redan framme vid bageriet?
- phuuu japp vi är framme.

- Mamma nu springer vi hem!
- Mmmmm

På eftermiddagen blev det vattenjumpa. O ställde sig på scenen hos instruktören och jumpade och skrek.

- Kom igen mamma! Och så twistar hon vidare.

Det måste bli en förändring. Tur att jag har träffat en PT här som ska hjälpa mig när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar