fredag 11 mars 2011

Ensam


Varför ska alla börja träna och satsa på magrutor sommar 2011?

Läser på fb om morgonpromender, 1mil under en timme, crosstrainer, längdskidor, proteinpulver, chins, vikter, cykling och zumba hit och dit. Jag får ångest. Jag har tränat 3gånger under 5 månader, ätit 60 påsar chips, druckit drinkar, ätit pancaks med kanderad mjölk, jag sover för lite och äter för snabbt.


Det blir helt enkelt vassen, baddräkt och kroppsstrumpa i sommar för mig.


Någon som vill börja ett nytt nyttigare liv med mig i april?

3 kommentarer:

  1. Jag tar gärna några kvällspromenader i april. Dock hurtar jag inte ihjäl mig.
    Har helt missat att skriva Koh Chang -tips. Slutspurtar kursen på Handels och är samtidigt lite klen (kör en mild influensavariant som hittills hålls tillbaka av Aloe Vera och Esperitox). Hur som helst så har ni säket hittat bra saker - vår favorit var Kai Bae Beach tror jag. Hyrde kanoter och paddlade ut till en nära ö. Det var spännande tyckte barnen. Kul att gå på stranden hela vägen och komma fram till ett ställe där vi åt fruktmellis i en bar som liksom låg bland träden.
    Grannen c

    SvaraRadera
  2. Hurtig?? Du åker skidor superlångt och springer ifatt bussar det kallar jag hurtig! Du har säkert magrutor också!

    Kvällspromenader blir perfekt, om jag hänger med.
    Tack för tipsen!

    Krya på dig. Vi syns om 3 veckor.

    Kram

    SvaraRadera
  3. tittade efter - har faktiskt magrutor. Formen påminner lite om en semla. Åtminstone degen till själva bullen...

    SvaraRadera