onsdag 8 december 2010

Fiskmat

Julpynt på rummet.Rosa glitter, småpaket, tomtesnögubbe och självaste jultomten. I bakgrunden ett paket prinsesskex. Nu fattas bara pepparkakor, lussebullar och glögg.

Små ettriga fiskar.

I Lipe träffade vi en familj som vi har träffat en gång på ett barnkalas. Vi bodde då på samma hotell. Idag i ett annat land, i en annan stad och på ett annat hotell träffade vi dem igen. O blev lycklig som hittade en kompis och jag fick lite sällskap i varuhusen.

Blev lite pyntshopping och sen tog vi fish massage. Hundratals små fiskar som äter/suger på fötterna. Det kittlades så jag trodde att jag skulle svimma av syrebrist. Klarade sitta kvar en kvart.

Nu har jag iaf lena och fina fötter. O provade också hon tyckte nog att det var lite läskigt. J tyckte att det var skönt så han satt i 30min.

Mer än så har vi inte hunnit idag, dagarna går för snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar